• DIGITALNI MARKETING – integrisani pristup

DIGITALNI MARKETING – integrisani pristup

  • Cena za onlajn poručivanje sa uračunatim PDV-om

  • 2.541,00Рсд./Rsd.


DIGITALNI MARKETING – integrisani pristup marketinškim aktovnostima – MONOGRAFIJA 

Univerzitetska izdanja

Dodatne informacije
ISBN 978-86-17-19105-2
Povez Broširan
Godina izdanja 2015
Broj izdanja 1
Status izdanja Novo
Stranica 402
Pismo Ćirilica

Napišite Recenziju

Please login or register to review

Povezani Proizvodi

ISTORIJA SRPSKOG NARODA U 19. I POČETKOM 20. VEKA

ISTORIJA SRPSKOG NARODA U 19....

ISTORIJA SRPSKOG NARODA U 19. I POČETKOM 20. VEKA 1. izdanje – 2018. god. Autori: Suzana Rajić..

1.694,00Рсд./Rsd.

OSNOVI HIDRAULIKE I ODRŽAVANjE ULjNO-HIDRAULIČNIH SISTEMA

OSNOVI HIDRAULIKE I ODRŽAVANj...

OSNOVI HIDRAULIKE I ODRŽAVANjE ULjNO-HIDRAULIČNIH SISTEMA..

138,60Рсд./Rsd.

SAVREMENI SISTEMI BEZBEDNOSTI

SAVREMENI SISTEMI BEZBEDNOSTI

SAVREMENI SISTEMI BEZBEDNOSTI U knjizi su obrađena bitna naučna saznanja o pojmovno-kategorijaln..

931,70Рсд./Rsd.

ZBIRKA REŠENIH ZADATAKA I PROBLEMA IZ MATEMATIKE 3

ZBIRKA REŠENIH ZADATAKA I PRO...

ZBIRKA REŠENIH ZADATAKA I PROBLEMA IZ MATEMATIKE 3 1. izdanje – 2019. god. Autor: Dobrilo Đ. Toš..

2.600,29Рсд./Rsd.

ISTORIJA SRPSKOG NARODA U CRNOJ GORI, HABZBURŠKOJ MONARHIJI I OSMANSKOM CARSTVU U 19. I POČETKOM 20. VEKA

ISTORIJA SRPSKOG NARODA U CRN...

ISTORIJA SRPSKOG NARODA U CRNOJ GORI, HABZBURŠKOJ MONARHIJI I OSMANSKOM CARSTVU U 19. I POČETKOM 20...

2.117,50Рсд./Rsd.

ATLAS INFEKTIVNIH BOLESTI

ATLAS INFEKTIVNIH BOLESTI

ATLAS INFEKTIVNIH BOLESTI Tokom studija medicine profesori su nam neprestano ukazivali na važnos..

1.151,92Рсд./Rsd.

Technical Tips & Tricks for Reconstructive Microsurgery – HOW I DO IT

Technical Tips & Tricks f...

TECHNICAL TIPS & TRICKS FOR RECONSTRUCTIVE MICROSURGERY – HOW I DO IT 14th Congress of the Eur..

1.355,20Рсд./Rsd.

FIZIKA ATOMA

FIZIKA ATOMA

FIZIKA ATOMA - Univerzitetska izdanja - Fizički fakultet 1. izdanje - 2013. god. Ovaj udžbenik je..

1.524,60Рсд./Rsd.

Tagovi: univerzitet, marketing