• SRBIJA 4.0 – Budućnost koja se ne sme propustiti

SRBIJA 4.0 – Budućnost koja se ne sme propustiti

  • Cena za onlajn poručivanje sa uračunatim PDV-om

  • 1.320,00Рсд./Rsd.


SRBIJA 4.0 – Budućnost koja se ne sme propustiti

1. izdanje – 2019. god.

Autor: Radivoje Mitrović

Prof. dr Dragan Đurđanović

Pred čitaocem je jako zanimljiva knjiga, koja kroz seriju tekstova, na logičan i ubedljiv način, daje presek stanja, kontekst i trenutnu poziciju Srbije u novoj industrijskoj (r)e voluciji – koja svakoga dana sve više i više utiče na živote svakog od nas. Ono što je jako važno, jeste da nam ovaj presek stanja dolazi iz iskustva i znanja jednog izvanrednog inženjera, ali i iskusnog lidera, dobro upoznatog sa celokupnom paletom okolnosti i izazova u kojima se naša zemlja trenutno nalazi – od obrazovno-tehničkih, preko ekonomskih, pa sve do političkih.

    Ta jedinstvena i neprocenjiva perspektiva jeste nešto što je preko potrebno, pogotovo kada je u pitanju razumevanje najvažnijih aspekata Industrije 4.0, kao jednog od ključnih pokretača promena u svetu danas. Samo na osnovu jednog tako dubokog razumevanja, moguća je i spoznaja naših ličnih, ali i kolektivnih i nacionalnih, mogućnosti, u zaista fundamentalno drugačijem svetu, koji jako brzo nastaje oko nas.

    Serija tekstova, koja je pred nama, nudi kvantitativne činjenice i logične argumente, na osnovu kojih je moguće (i potrebno!) donositi strateške odluke, umesto odluka na osnovu želja i emocija, što često dovodi do grešaka, pogotovo  u našoj sredini. Ono što je možda još važnije, a nije tako očigledno na prvi pogled, jeste da je ova knjiga jedno jako inspirativno i ohrabrujuće štivo.

    Profesor dr Radivoje Mitrović nudi svoju viziju uspešnog društva, u kome sprega obrazovanja, privrede i države stvara i upošljava kreativni ljudski potencijal, kao najvredniji kapital modernog sveta. Takođe, on predočava da je, čak i u ovakvim okolnostima, itekako moguće da se na ša malena Srbija, sa svojim ograničenim resursima i nesrećnim nasleđem skorije istorije, uspešno takmiči i napreduje.

    Taj argumentovani optimizam, koji prožima ovu knjigu i oseća se u svim tekstovima prof. dr Radivoja Mitrovića, može se sažeti u jednom citatu na koji će čitalac naići u ovoj knjizi – „Narod koji je svetu podario Teslu, Pupina, Milankovića i druge velikane nije mali i ne sme da uzmiče ili da sumnja u sebe”. Upravo taj inspirativni ton, uz mnoštvo važnih podataka, informacija i ideja, daje veliku vrednost ovoj knjizi – u šta će se uvaženi čitalac svakako i lično uveriti.

Dodatne informacije
ISBN 978-86-17-19955-3
Povez Broširan
Godina izdanja 2019
Broj izdanja 1
Status izdanja Novo
Stranica 159
Pismo Ćirilica

Napišite Recenziju

Please login or register to review

Povezani Proizvodi

DA RAZBISTRIMO

DA RAZBISTRIMO

DA RAZBISTRIMO Knjigu Slavka Bubala Da razbistrimo čini izbor članaka objavljenih u okviru isto..

2.090,00Рсд./Rsd.

DRUŠTVO I SUKOB

DRUŠTVO I SUKOB

DRUŠTVO I SUKOB Autori: Srđan Šljukić Marica Šljukić     ..

1.540,00Рсд./Rsd.

POSLEDNJA PORUKA NELSONA MANDELE - Vesna Jugović De Vinča

POSLEDNJA PORUKA NELSONA MAND...

POSLEDNJA PORUKA NELSONA MANDELE - Vesna Jugović De Vinča     Koliko vredi inte..

1.925,00Рсд./Rsd.

CRNO STOLEĆE- Vreme Jovana V Paleologa (1332-1391)

CRNO STOLEĆE- Vreme Jovana V ...

CRNO STOLEĆE- Vreme Jovana V Paleologa (1332-1391)..

1.386,00Рсд./Rsd.

SECOND BODY

SECOND BODY

SECOND BODY..

1.595,00Рсд./Rsd.

TANJUG I MEĐUNARODNO INFORMISANJE

TANJUG I MEĐUNARODNO INFORMIS...

TANJUG I MEĐUNARODNO INFORMISANJE..

990,00Рсд./Rsd.

ISTORIJA SRPSKE ŠTAMPE U UGARSKOJ 1791 - 1914

ISTORIJA SRPSKE ŠTAMPE U UGAR...

ISTORIJA SRPSKE ŠTAMPE U UGARSKOJ 1791 – 1914 1. izdanje – 2003. god. Autor: Vasilije Krestić ..

726,00Рсд./Rsd.

DIGITALNI MARKETING

DIGITALNI MARKETING

Knjiga “Digitalni marketing” autora Dr Ivana Bauera predstavlja ulazna vrata u jedan novi, drugačiji..

2.310,00Рсд./Rsd.

Tagovi: srbija, obrazovanje, budućnost, razvoj, tehnologija