• DIGITALNI MARKETING – integrisani pristup

DIGITALNI MARKETING – integrisani pristup

  • Cena za onlajn poručivanje sa uračunatim PDV-om

  • 2.541,00Рсд./Rsd.


DIGITALNI MARKETING – integrisani pristup marketinškim aktovnostima – MONOGRAFIJA 

Univerzitetska izdanja

Dodatne informacije
ISBN 978-86-17-19105-2
Povez Broširan
Godina izdanja 2015
Broj izdanja 1
Status izdanja Novo
Stranica 402
Pismo Ćirilica

Napišite Recenziju

Please login or register to review

Povezani Proizvodi

METODOLOGIJA STRUČNOG ISTRAŽIVANJA

METODOLOGIJA STRUČNOG ISTRAŽI...

METODOLOGIJA STRUČNOG ISTRAŽIVANJA..

999,46Рсд./Rsd.

ISTORIJA SRPSKOG NARODA U CRNOJ GORI, HABZBURŠKOJ MONARHIJI I OSMANSKOM CARSTVU U 19. I POČETKOM 20. VEKA

ISTORIJA SRPSKOG NARODA U CRN...

ISTORIJA SRPSKOG NARODA U CRNOJ GORI, HABZBURŠKOJ MONARHIJI I OSMANSKOM CARSTVU U 19. I POČETKOM 20...

2.117,50Рсд./Rsd.

STUDIJE KERAMIKE- teorija i metodologija u analizama grnčarije u arheologiji

STUDIJE KERAMIKE- teorija i m...

STUDIJE KERAMIKE- teorija i metodologija u analizama grnčarije u arheologiji 1. izdanje – 2017. go..

1.329,79Рсд./Rsd.

ZBIRKA REŠENIH TESTOVA IZ MATEMATIKE za prijemne ispite na fakultetima

ZBIRKA REŠENIH TESTOVA IZ MAT...

ZBIRKA REŠENIH TESTOVA IZ MATEMATIKE za prijemne ispite na fakultetima 3. preštampano izdanje – 20..

1.228,15Рсд./Rsd.

FIZIKA ATOMA

FIZIKA ATOMA

FIZIKA ATOMA - Univerzitetska izdanja - Fizički fakultet 1. izdanje - 2013. god. Ovaj udžbenik je..

1.524,60Рсд./Rsd.

ATLAS INFEKTIVNIH BOLESTI

ATLAS INFEKTIVNIH BOLESTI

ATLAS INFEKTIVNIH BOLESTI Tokom studija medicine profesori su nam neprestano ukazivali na važnos..

1.151,92Рсд./Rsd.

SAVREMENI SISTEMI BEZBEDNOSTI

SAVREMENI SISTEMI BEZBEDNOSTI

SAVREMENI SISTEMI BEZBEDNOSTI U knjizi su obrađena bitna naučna saznanja o pojmovno-kategorijaln..

931,70Рсд./Rsd.

PROBLEMI U PEDIJATRIJI 2017

PROBLEMI U PEDIJATRIJI 2017

Problemi u pedijatriji 2017 INSTITUT ZA ZDRAVSTVENU ZAŠTITU MAJKE I DETETA SRBIJE „Dr Vukan Čupić”..

1.308,62Рсд./Rsd.

Tagovi: univerzitet, marketing