• DIGITALNI MARKETING – integrisani pristup

DIGITALNI MARKETING – integrisani pristup

  • Cena za onlajn poručivanje sa uračunatim PDV-om

  • 3.630,00Рсд./Rsd.


DIGITALNI MARKETING – integrisani pristup marketinškim aktovnostima – MONOGRAFIJA 

Univerzitetska izdanja

Dodatne informacije
ISBN 978-86-17-19105-2
Povez Broširan
Godina izdanja 2015
Broj izdanja 1
Status izdanja Novo
Stranica 402
Pismo Ćirilica

Napišite Recenziju

Please login or register to review

Povezani Proizvodi

ZBIRKA REŠENIH TESTOVA IZ MATEMATIKE za pripremu prijemnih ispita na fakultetima

ZBIRKA REŠENIH TESTOVA IZ MAT...

Ova knjiga sadrži 1173 detaljno rešena zadatka u obliku testova za pripremu prijemnih ispita. Zadaci..

1.754,50Рсд./Rsd.

ZBIRKA REŠENIH ZADATAKA I PROBLEMA IZ MATEMATIKE 3

ZBIRKA REŠENIH ZADATAKA I PRO...

ZBIRKA REŠENIH ZADATAKA I PROBLEMA IZ MATEMATIKE 3 1. izdanje – 2019. god. Autor: Dobrilo Đ. Toš..

3.714,70Рсд./Rsd.

ELEMENTI VIŠE MATEMATIKE II

ELEMENTI VIŠE MATEMATIKE II

ELEMENTI VIŠE MATEMATIKE II..

1.667,38Рсд./Rsd.

ATLAS INFEKTIVNIH BOLESTI

ATLAS INFEKTIVNIH BOLESTI

ATLAS INFEKTIVNIH BOLESTI Tokom studija medicine profesori su nam neprestano ukazivali na važnos..

1.645,60Рсд./Rsd.

GRAMATIKA SAVREMENOG JAPANSKOG JEZIKA 1,2

GRAMATIKA SAVREMENOG JAPANSKO...

Posle dva Zavodova izdanja Japansko-srpskog i srpsko- japanskog rečnika, autora Hiroši Jamasaki Vuke..

1.300,75Рсд./Rsd.

ISTORIJA SRPSKOG NARODA U 19. I POČETKOM 20. VEKA

ISTORIJA SRPSKOG NARODA U 19....

ISTORIJA SRPSKOG NARODA U 19. I POČETKOM 20. VEKA 1. izdanje – 2018. god. Autori: Suzana Rajić..

2.420,00Рсд./Rsd.

STUDIJE KERAMIKE- teorija i metodologija u analizama grnčarije u arheologiji

STUDIJE KERAMIKE- teorija i m...

STUDIJE KERAMIKE- teorija i metodologija u analizama grnčarije u arheologiji 1. izdanje – 2017. go..

1.899,70Рсд./Rsd.

PROBLEMI U PEDIJATRIJI 2017

PROBLEMI U PEDIJATRIJI 2017

Problemi u pedijatriji 2017 INSTITUT ZA ZDRAVSTVENU ZAŠTITU MAJKE I DETETA SRBIJE „Dr Vukan Čupić”..

1.869,45Рсд./Rsd.

Tagovi: univerzitet, marketing