• DIGITALNI MARKETING – integrisani pristup

DIGITALNI MARKETING – integrisani pristup

  • Cena za onlajn poručivanje sa uračunatim PDV-om

  • 2.541,00Рсд./Rsd.


DIGITALNI MARKETING – integrisani pristup marketinškim aktovnostima – MONOGRAFIJA 

Univerzitetska izdanja

Dodatne informacije
ISBN 978-86-17-19105-2
Povez Broširan
Godina izdanja 2015
Broj izdanja 1
Status izdanja Novo
Stranica 402
Pismo Ćirilica

Napišite Recenziju

Please login or register to review

Povezani Proizvodi

OSNOVI HIDRAULIKE I ODRŽAVANjE ULjNO-HIDRAULIČNIH SISTEMA

OSNOVI HIDRAULIKE I ODRŽAVANj...

OSNOVI HIDRAULIKE I ODRŽAVANjE ULjNO-HIDRAULIČNIH SISTEMA..

138,60Рсд./Rsd.

UVOD U ISTORIJSKE STUDIJE

UVOD U ISTORIJSKE STUDIJE

UVOD U ISTORIJSKE STUDIJE 1. izdanje – 2017.god.     Uvod u istorijske studi..

559,02Рсд./Rsd.

ZBIRKA REŠENIH TESTOVA IZ MATEMATIKE za prijemne ispite na fakultetima

ZBIRKA REŠENIH TESTOVA IZ MAT...

ZBIRKA REŠENIH TESTOVA IZ MATEMATIKE za prijemne ispite na fakultetima 3. preštampano izdanje – 20..

1.228,15Рсд./Rsd.

Technical Tips & Tricks for Reconstructive Microsurgery – HOW I DO IT

Technical Tips & Tricks f...

TECHNICAL TIPS & TRICKS FOR RECONSTRUCTIVE MICROSURGERY – HOW I DO IT 14th Congress of the Eur..

1.355,20Рсд./Rsd.

STUDIJE KERAMIKE- teorija i metodologija u analizama grnčarije u arheologiji

STUDIJE KERAMIKE- teorija i m...

STUDIJE KERAMIKE- teorija i metodologija u analizama grnčarije u arheologiji 1. izdanje – 2017. go..

1.329,79Рсд./Rsd.

ISTORIJA SRPSKOG NARODA U CRNOJ GORI, HABZBURŠKOJ MONARHIJI I OSMANSKOM CARSTVU U 19. I POČETKOM 20. VEKA

ISTORIJA SRPSKOG NARODA U CRN...

ISTORIJA SRPSKOG NARODA U CRNOJ GORI, HABZBURŠKOJ MONARHIJI I OSMANSKOM CARSTVU U 19. I POČETKOM 20...

2.117,50Рсд./Rsd.

ZBIRKA ZADATAKA IZ TEORIJE VEROVATNOĆE I MATEMATIČKE STATISTIKE

ZBIRKA ZADATAKA IZ TEORIJE VE...

ZBIRKA ZADATAKA IZ TEORIJE VEROVATNOĆE I MATEMATIČKE STATISTIKE..

931,70Рсд./Rsd.

ELEMENTI VIŠE MATEMATIKE II

ELEMENTI VIŠE MATEMATIKE II

ELEMENTI VIŠE MATEMATIKE II..

1.167,17Рсд./Rsd.

Tagovi: univerzitet, marketing