MARKETING STRATEGIJA TURISTIČKIH USLUGA
- Autor: BAKIĆ OGNjEN
- KB broj: 34171
- Raspoloživost: Na zalihama
-
Cena za onlajn poručivanje sa uračunatim PDV-om
-
726,00Рсд./Rsd.
Dodatne informacije | |
ISBN | 86-17-09553-9 |
Godina izdanja | 2002 |
Broj izdanja | 1 |
Status izdanja | Novo |
Stranica | 168 |
Pismo | Ćirilica |
Povezani Proizvodi
ATLAS O CRNjANSKOM
Ovo, i po formi i po sadržaju, neobično delo pesnika Slobodana Zubanovića inspirisano je ne samo fot..
871,20Рсд./Rsd.
MORAVA
Zavod za udžbenike, posle Drine (2005), monografijom Morava (2006) nastavlja seriju kapitalnih izdan..
7.260,00Рсд./Rsd.
DENG SJAOPING i Kulturna revo...
DENG SJAOPING i Kulturna revolucija U podnaslovu jedne od najzapaženijih knjiga na ovogodišnj..
2.178,00Рсд./Rsd.
HOMO AEQUALIS - geneza i proc...
Ovaj prevod u izdanju Zavoda, najkraće rečeno, jedan je od savremenih intelektualnih odgovora na već..
2.165,90Рсд./Rsd.
POZORIŠNI REČNIK
Ovo originalno zamišljeno i ostvareno leksikografsko delo našeg poznatog pozorišnog teoretičara i po..
1.560,90Рсд./Rsd.
Tagovi: Posebna izdanja