• POLA VEKA INSTITUTA VINČA (1948-1998)

POLA VEKA INSTITUTA VINČA (1948-1998)

  • Autor: GRUPA AUTORA
  • KB broj: 34256
  • Raspoloživost: RASPRODATO
  • Cena za onlajn poručivanje sa uračunatim PDV-om

  • 338,80Рсд./Rsd.

POLA VEKA INSTITUTA VINČA (1948-1998)

Dodatne informacije
ISBN 86-7306-044-3
Godina izdanja 2000
Broj izdanja 1
Status izdanja Novo
Stranica 431
Pismo Ćirilica

Napišite Recenziju

Please login or register to review

Povezani Proizvodi

CARIGRADSKI GLASNIK

CARIGRADSKI GLASNIK

CARIGRADSKI GLASNIK – SVETILNIK SRPSTVA U VEKOVNOJ TAMI 1. izdanje – 2018. god. Autor: Ljiljana Čo..

2.989,91Рсд./Rsd.

VREDNOST VS PROFIT - KONCEPT INTELEKTUALNOG KAPITALA

VREDNOST VS PROFIT - KONCEPT ...

Ova knjiga predstavlja originalno i savremeno štivo, kako po prilazu problematici koncepta intelektu..

1.312,85Рсд./Rsd.

LEKSIKON BALETA I SCENSKOG UMETNIČKOG PLESA  - MODERNA I POSTMODERNA

LEKSIKON BALETA I SCENSKOG UM...

LEKSIKON BALETA I SCENSKOG UMETNIČKOG PLESA ◀ MODERNA I POSTMODERNA ▶ 1. izdanje – 2024. god...

4.900,00Рсд./Rsd.

SUNČEVA ENERGIJA

SUNČEVA ENERGIJA

SUNČEVA ENERGIJA..

1.863,40Рсд./Rsd.

JEZERA SRBIJE

JEZERA SRBIJE

Kako tvrdi autor ove vredne knjige, jezera, kao ljudi, imaju svoje lice i svoju sudbinu. Za sudbinu ..

1.439,90Рсд./Rsd.

BIĆE I SUDBINA,HAJDEGEROVA MISAO IZMEĐU UZORNOSTI I VREMENITOSTI

BIĆE I SUDBINA,HAJDEGEROVA MI...

Naslov ovog dela profesora dr Časlava D. Koprivice neizbežno aludira na proslavljeno delo Biće i vre..

1.211,21Рсд./Rsd.

DIGITALNI MARKETING

DIGITALNI MARKETING

Knjiga “Digitalni marketing” autora Dr Ivana Bauera predstavlja ulazna vrata u jedan novi, drugačiji..

1.778,70Рсд./Rsd.

TANJUG I MEĐUNARODNO INFORMISANJE

TANJUG I MEĐUNARODNO INFORMIS...

TANJUG I MEĐUNARODNO INFORMISANJE..

762,30Рсд./Rsd.

Tagovi: institut, vinča