• DIGITALNI MARKETING

DIGITALNI MARKETING

  • 2.310,00Рсд./Rsd.


Knjiga “Digitalni marketing” autora Dr Ivana Bauera predstavlja ulazna vrata u jedan novi, drugačiji svet - svet digitalnog marketinga. Kako definisati ili kako razumeti digitalni marketing? Kao svet sličan onom iz “Alise u zemlji čudesa” - sa brojnim mogućnostima, ali ne baš uvek potpuno razumljiv. Knjiga koja je pred vama treba da vam približi te “magične” mogućnosti i razjasni poneku nedoumicu - jednom rečju, da vam put kroz fantastični svet digitalnog marketinga učini zanimljivijim.
Dodatne informacije
ISBN 978-86-17-18061-2
Povez broširan
Godina izdanja 2013
Broj izdanja 1
Status izdanja Novo
Stranica 294
Pismo latinica
Odlomak knjige

Napišite Recenziju

Upozorenje: HTML nije preveden!
    Loše           Dobro

Povezani Proizvodi

RHETORICE DOCENS

RHETORICE DOCENS

RHETORICE DOCENS - standardi za primenu monološke metode u nastavi..

1.430,00Рсд./Rsd.

VREME NETRPELJIVIH

VREME NETRPELJIVIH

Naslov knjige - Vreme netrpeljivih treba da ukaže na to da je autoritarni pokret (pojava koju su oli..

2.893,00Рсд./Rsd.

TRADICIONALNI ESENCIJALIZAM I PLURALIZAM - DRUŠTVO, DRŽAVA, HRIŠĆANSTVO

TRADICIONALNI ESENCIJALIZAM I...

TRADICIONALNI ESENCIJALIZAM I PLURALIZAM - DRUŠTVO, DRŽAVA, HRIŠĆANSTVO ..

152,78Рсд./Rsd.

ISTINSKA SREĆA

ISTINSKA SREĆA

Martin Selidžmen, autor ovog dela, svetski poznati psiholog poznat je i kao autor bestselera Naučeni..

1.815,00Рсд./Rsd.

PSIHIJARTIJSKA SOCIOLOGIJA

PSIHIJARTIJSKA SOCIOLOGIJA

PSIHIJARTIJSKA SOCIOLOGIJA - Teorijski i empirijski problemi sociologije..

1.840,00Рсд./Rsd.

DENG SJAOPING i Kulturna revolucija

DENG SJAOPING i Kulturna revo...

DENG SJAOPING i Kulturna revolucija U podnaslovu jedne od najzapaženijih knjiga na ovogodišnj..

1.980,00Рсд./Rsd.

Tagovi: Posebna izdanja